vrijdag 8 maart 2013

Varen door de Vingerafdrukken van Vladimir

In mijn jacht naar schoonheid kwam ik vandaag in contact met het werk van Vladimir Kush. In het onderstaande plaatje zie je een vingerafdruklandschap waar met een roeiboot doorheen wordt gevaren.

Current van Vladimir Kush (1)
In een poging zijn naam wat meer in te bedden in mijn associatiewereld link ik hem graag aan twee andere Vladimirs, zoals Vladimir Megré, de auteur van de Anastasia-boeken, en natuurlijk de president van Rusland, Vladimir Putin.

Om Kush in mijn systeem te krijgen kom ik niet veel verder dan het Marokkaanse Couscous. 

Om de combinatie dan vervolgens ook nog eens te mengen is het handig om je voor te stellen dat onze Vladimir Putin flink aan het schransen is in Marrakech aan een bord couscous, met tegenover hem Vladimir Megré en Anastasia zelf. Een gezellig trio dat eet terwijl de bodem van de eetgelegenheid langzaam verandert in grote vingerafdrukken, en wel de vingerafdrukken van de duimen en de wijsvingers van de aanwezige Vladimirs.

BRONNEN
(1) http://www.vienna-webdesign.at/salvador-dali-1.php

Geen opmerkingen:

Een reactie posten